top of page

Творчий додаток


Стала думати й гадати

Як про себе розказати?

Розповісти вам як казку,

Чи серйозний реферат?

Добре, слухайте будь-ласка:

Це «правдинки» про малят!

Тема досвіду важлива

І потрібна, певна річ

Заявляю всім правдиво,

По секрету віч на віч.

Я про муз.ритмічні рухи

Вам цікаво розповім

Приготуйте ваші вуха

Й розкажіть усім-усім.

Рух – це є важлива справа

Добрий настрій, гарний слух,

Також правильна постава,

Взагалі життя – це рух!

Ця «правдинка» – перша сама,

Це – початок. Це – реклама!

Далі я вам, любі друзі,

Розповім «правдинку» два

Про маленьких карапузів

І це зовсім не дива,

Що в музичних рухах діти

Розбираються на «сто»

Вміють добре володіти

Цим мистецтвом як ніхто.

І притопнуть, і приплеснуть, і ліхтарики покажуть,

Ще скажу вам дуже чесно й забавляночку розкажуть.

І потішки й пісеньки – все повторють залюбки,

Бо художнє слово, друже,

Грає роль важливу дуже.

А ще є «правдинка» три

Для трохи старшої дітвори:

Тут й пружинка, й каблучок

І, навіть, в парах танці

А також в колі ще танок танцюють вихованці.

Скажу я вам відверто, «правдинка» є й четверта

Це діти вже дорослі,

Що мають певний досвід

І “ковирялочку”, й присядку

Вірьовочку та припадання

Покажуть запросто малятка.

Моє ж важливіше завдання –

Не тільки розповісти й показати

Красиво, естетично і до діла,

А головне, щоб всі мої малята

Це повторити захотіли.

Словесний метод стане у нагоді,

Підібраний музичний матеріал

Щоб все було цікаво і відтоді

Розвинем творчий ми потенціал!

Проявлять діти здібності в казках

В інсценуванні образів чарівних,

Побачимо в звичайних малюках

Артистів справжніх, безсумнівно!

А іноді такі таланти є, що створюють самі чудові танці

І режисером наш малюк стає –

Такі в садочку сьомім вихованці!

Окремо хочу розказати мою «правдинку» номер п’ятий.

Система Карла Орфа є –

Музичні саморобні інструменти

Ви запитаєте «І що вона дає,

Які цікаві в цьому є моменти?»

Все незвичайне викликає інтерес

Для дошкільнят – найголовніше всього гра!

Тому такий навчальний наш процес

Сприймають всі малята на «Ура»!

Могла б і далі я «правдинки» рахувати

Їх пригадала б не один десяток,

Але ж дозвольте так мені сказати:

Найголовніше для моїх маляток

Відчути радість в кожнім русі, відчути щастя, що нам музика дарує

Музичний керівник , звичайно, ж мусить

Відкрити світ для малюків там, де панують

Краса душі, і серця, і природи

І там де є духовний світ багатий,

Мистецтво і культура рідного народу

Де хочеться співати й танцювати.

А ще про мене є одна «правдинка» -

Про нагороду від моїх маляток

Це світлі і веселі очі у дитинки! –

Ось це і все, що я хотіла розказати.

Наше життя
Архів
bottom of page