top of page

День Здоров'я в ДНЗ №7 (яслах-садку)





Великий педагог В. Сухомлинський писав: "Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров'я – це найважливіша праця вихователя. від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили".

Навчити дитину змалечку берегти своє здоров'я – завдання батьків і педагогів. Дуже важливо з раннього дитинства сформувати валеологічний світогляд, мотивацію вести здоровий спосіб життя. Необхідно викликати у дітей прагнення зберігати і зміцнювати своє здоров'я, переконати у тому, що здоров'я кожного значною мірою залежить від способу життя, сформувати поняття про те, що здоров'я – основа щастя людини. Звичка до здорового способу життя – головна життєво важлива звичка, тому мета дошкільного закладу – закладати основи здорового способу життя вже з дошкільного дитинства.

Щасливі усмішки малят, здоровий бадьорий настрій, бажання приймати участь у змаганнях, іграх, перемагати і радіти за досягнення друзів – хіба це не те, що потрібно дітям, адже саме дошкільний вік, це вік становлення дитини, усвідомлення її особистісного Я. Саме тому уся робота в нашому садку спрямована на реалізацію новітніх підходів до формування дитини сучасного світу. Велику увагу приділяємо формуванню у дітей здорового способу життя, бажання берегти його, як основний елемент загальнолюдської культури.

Здоров’я дітей є предметом пильної уваги нашого колективу 07 жовтня 2020 року у ДНЗ №7 (яслах-садку) пройшов черговий День здоров’я. Дні здоров’я спрямовані на зміцнення здоров’я дітей, загартування, покращення фізичного розвитку та виховання у дітей прагнення бути здоровими, сильними, витривалими. Протягом усього дня з дітьми проводиться робота над формуванням потреби у здоровому способі життя, закріплюються рухові вміння і фізичні якості, використовуються різноманітні ігрові види рухової активності.

Для дітей старших груп було проведено спортивну розвагу «У пошуках скарбів».

Під час спортивної розваги дошкільнята розшукували скарби. Діти, долаючи перешкоди, зустрічалися з Котигорошком, Білочкою, Царівною Жабою та Ведмедиком, які пропонували дітям виконати різні завдання. Виконання цікавих завдань за ігровим сюжетом, спільний характер виконання дали змогу сприяти формуванню у малюків віри у власні сили та можливості; викликало бажання досягати мети, допомагати друзям, а все це є основою формування у дітей правильної самооцінки та самоствердження, що є дуже важливим завданням програми розвитку та виховання дошкільнят.

Море веселощів і щасливий блиск бешкетних дитячих очей говорять про те, що цей захід став для малят справжнім святом.

І як нагорода – юні мандрівники знайшли скриньку зі скарбами та отримали солодкі подарунки.

На завершення свята діти усіх груп затанцювали веселий флешмоб.

Педагоги нашого садочка донесли до малят, що здоров’я – це безцінний дар. Без нього дуже важко зробити життя цікавим, багатогранним і щасливим. Тому здоров’я треба берегти і зміцнювати. Дотримуватись режиму дня, раціонально харчуватися, займатися фізкультурою і спортом та загартовуватися.


Наше життя
Архів
bottom of page