top of page

"ТАТО, МАМА І Я СПОРТИВНА СІМ’Я"


27 вересня у дошкільному навчальному закладі № 7 ( ясел-садка) було проведено спортивне свято «Тато, мама і я спортивна сім’я», яке проходило в фізкультурно-оздоровчому комплексі.

Метою даного заходу було збагатити внутрішній світ дитини позитивними емоціями, формувати у дітей інтерес до виконання спільного завдання з батьками, потребу прийти на допомогу одне одному, розвивати швидкість, спритність, увагу, кмітливість, виховувати любов до фізичної культури і спорту.



Учасниками даного свята стали непросто дорослі та діти, а цілі сім’ї. В змаганнях приймали участь дев’ять сімей, які були розділині на три команди. Кожна команда на початку свята привітала своїх суперників та представила свій девіз та назву. За звання найспортивнішої сім’ї нашого дитячого садочка боролися команда «Бджілки»: сім’я Гордіященко, Дудка, Гордієнко; команда «Комета»: сім’я Колісник, Єремян, Бондарєви; команда «Капітошка»: сім’я Дудка, Скорбеж, Юркова..


Ну а потім всі сім’ї ринулись в «бій», де вболівальники протягом всього свята слідкували за подіями які відбувалися на майданчику та голосно підтримували свої команди..



Командам були запропоновані іноді дуже складні,але емоційні та цікаві естафети з бігом, стрибками, метанням, де вони змогли проявити себе не лише в своїх спортивних навиках, а і продемонструвати спосібність логічно мислити.




Татусі – показали свою силу у віджиманні, надуванні кульки, перенесенні своєї сім’ї від початку до наміченого місця, а матусі проявили свою стрибучість та швидкість на скакалці. Командні естафети: «Швидкі ноги»; «Біжи обережно»; «Веселі перегони»; «Стрибки на фітболах»; «Полювання», стали одними із захоплюючих видовищ. Всі етапи цього свята проходили в великій боротьбі до перемоги.

Але які ж змагання без журі? Звичайно і на нашому святі було поважне об’єктивне і уважне журі.

В кінцевому результаті за підрахунками наших журі перше місце посіла команда «Капітошка», на другому команда «Комета» і на третьому «Бджілки». Всі учасники спортивного свята тобто кожна родина була нагороджена медалями та дипломами а дітлахи солодкими призами.



Велику справу роблять батьки коли разом зі своїми дітьми займаються спортом, творчістю, навчанням. Сім’я в якій батьки не дивлячись на свою зайнятість знаходять час разом з дитиною пограти в футбол, почитати книгу та в загалі просто прогулятися – це сім’я , де царить гармонія. Отже, така сім’я не лише спортивна , також здорова у всіх відношеннях, і звичайно щаслива.

Наше життя
Архів
bottom of page